Ekoprojekt Krkonoše

25.březen 2009

Projekt přeshraniční spolupráce
Název projektu: Zlepšení přeshraniční spolupráce v ekologické výchově v KRNAP a KPN
Reg. č. projektu:  CZ.3.22/3.1.00/08.00032
Vedoucí projektu: KRNAP
Partner projektu:  KPN

Spolupracující školy:
Gymnázium Vrchlabí
Zespol Szkol Ogólnoksztalcacych J. I. Sztaudyngera v Szklarskiej Porebie

Další partneři:
Projekt podpořen Evropským fondem pro rozvoj regionální v rámci  operačního programu přeshraniční spolupráce
Česká republika – Polská republika 2007 -  2013.
Projekt je realizován v rámci Euroregionu Glacensis.
Přeshraniční ekovýchovný projekt pro gymnaziální mládež má hned několik cílů :
 - upevnit spolupráci mezi OEV KRNAP a KPN
 - podpořit tvorbu nových ekovýchovných programů pro použití nejen v projektu
 - poskytnout kvalitní enviromentální výchovu pro 60 studentů účastnících se projektu
 - vybudovat adekvátní zázemí a materiální vybavení pro práci v OEV KRNAP a KPN

Webové adresy partnerů projektu :
www. krnap.cz         KRNAP
www. kpnmab.pl       KPN
www.gymvr.cz          Gymnázium Vrchlabí
www.zso-sklarska.com  Zespol Szkol Ogólnoksztalcacych J. I. Sztaudyngera   
www.euro-glacensis.cz Euroregion Glacensis
Harmonogram pořádaných akcí pořádaných v rámci projektu :

3.- 5.6.2009   „Geologie, geomorfologie“ PL
8.-12.7.2009 „Putovní tábor pro studenty“ PL (1. polovina měsíce, termín zatím orientační)
4.9.2009        „Návštěva české strany Krkonoš pro pracovníky KPN“ PL
7.9.2009        „Druhý život stromů (mrtvé dřevo)“ PL
20.10.2009    „Stromy“ CZ
I. 2010          “Zima v Krkonoších“ PL
II. 2010         „Péče o volně žijící, zejména poraněná zvířata“ CZ
III. 2010       “Myslivost z hlediska NP“ CZ
IV.10             „Den Země“ CZ
V. 2010          „Ptáci“ CZ
VI. 2010        „Hospodaření s odpady“ PL
VII. 2010       „Putovní tábor pro studenty“ CZ
IX. 2010        “Nevidomí objevují přírodu“ CZ
X. 2010          „Hospodaření s odpady“ CZ
XI. 2010        „Závěrečné hodnotící setkání společných aktivit“ CZ

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.