Pololetní hodnocení

Naše škola bude 1. pololetí školního roku 2020/2021 hodnotit na vysvědčení klasifikací (známkou). Hodnocení bude vycházet ze zjištěné míry dosažení školních výstupů a může být přihlédnuto i k dalším skutečnostem ovlivňující výsledky vzdělávání. Takovými skutečnostmi podle MŠMT jsou:

  • účast na distanční výuce;
  • aktivita při distanční výuce (aktivní zapojení se do učení v synchronní i asynchronní distanční výuce);
  • osvojení si nové dovednosti komunikovat v prostředí platforem s učiteli i spolužáky;
  • řešení problémů spojených s distanční výukou, tvořivost, adaptabilita apod.;
  • schopnost organizovat si čas a učení v podmínkách, v nichž žák výrazně přebírá odpovědnost za svou práci;
  • to, jak si žák vytvořil prostředí pro učení doma;
  • to, jak si v digitálním zařízení vytvořil osobní učební prostředí;
  • to, jak si osvojil nové digitální kompetence související s distanční výukou synchronní i asynchronní formou;
  • to, jak při distančním vzdělávání podporuje spolužáky;
  • to, jak plnil zadané úkoly (včasnost, kvalita, ale i tvořivost apod.);
  • to, zda a jak plnil další doplňkové úkoly;
  • to, zda si žák pamatuje znalosti nabyté při prezenční výuce a dříve osvojené znalosti a dovednosti dokáže při dalším procesu učení používat;
  • osobní portfolio žáka (v listinné či digitální podobě).

Hodnocení žáků je v kompetenci vyučujícího, který na začátku školního roku pro žáky stanovil kritéria a podmínky hodnocení daného předmětu.

Příspěvek byl publikován v rubrice aktuality a jeho autorem je Martin Vlášek. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *